12/13/11

die sonne scheint

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
egotronic -die sonne scheint
hm ich hab irgendwie keine neuen fotos oder so aber eben ein paar bilder von letztens mit linda, max, fabienne und aaron gefunden wo wir bubble tea trinnken waren und n bissl shoppen haha.
heute geh ich mit meinem freund bubble tea trinken weil der das NICHT KENNT oh mein gott hahahahahah♥ bald 1000 leser, dann auch wahrscheinlich wieder ein gewinnspiel hier! egotronic und suffokate letztes wochenende waren übrigens sehr geil auch wenn line und ich on der suffokate show nicht viel mitbekommen haben lulz - bis morgen
achja und dankeschön für den blogaward aber ich mache leider nicht mit, weil ich es hasse wenn das wieder soweite kreise zieht, dass auf keinem blog was anderes zulesen ist haah
love

16 comments:

  1. du hast nen freeeeeeeeeeeeund? wie guuuut :)

    ReplyDelete
  2. ich hab auch noch nie bubble tea getrunken hahahaha :(

    ReplyDelete
  3. Ich liebe Bubbletea, wer's nicht kennt oder ausprobiert der verpasst was ;)

    ReplyDelete
  4. wunderschöne menschen :-) ♥

    ReplyDelete
  5. meine erfahrung mit bubble tea war supereklig. :s

    ReplyDelete
  6. Ach dein Blog is so schön . & bald 1000 leser juhi (:
    lg
    http://atemloserherzschlag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. mhh bubble tea :) hab ich letztens selbst gemacht :)) sehr lecker!!!

    ReplyDelete
  8. du warst auf nem suffocate konzert? neid. :D

    veronikchen.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is
    great, as well as the content!

    Feel free to surf to my web-site - check this out

    ReplyDelete
  10. hello!,I love your writing so so much! share we communicate extra about your post on AOL?
    I require an expert in this area to solve my problem.
    May be that's you! Having a look forward to see you.

    Also visit my web site; korting kortingscode

    ReplyDelete
  11. I am sure this paragraph has touched all the internet people, its really really good post on building up new webpage.


    my web blog: rent property

    ReplyDelete
  12. Incredible points. Outstanding arguments.
    Keep up the amazing effort.

    Feel free to surf to my weblog ... the full details

    ReplyDelete
  13. Wow, that's what I was looking for, what a stuff! present here at this web site, thanks admin of this site.

    Also visit my homepage: rent houses

    ReplyDelete
  14. Hi there, You've done an incredible job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm
    sure they'll be benefited from this web site.

    Feel free to visit my blog; pure green coffee bean side effects

    ReplyDelete
  15. It's hard to come by experienced people for this topic, but you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    my web site: here

    ReplyDelete
  16. Spot on with this write-up, I absolutely feel this amazing site needs a lot more attention.
    I'll probably be returning to read through more, thanks for the advice!

    Also visit my site :: breast cream

    ReplyDelete

freue mich über rückmeldungen jeder art, außer von ette <3
dankeschön : )